Πάντα υπήρχε το πρόβλημα της επικοινωνίας μεταξύ μας αλλά και της πίεσης του χρόνου.
Δημιούργησα αυτό το blog για μια καλλίτερη ενημέρωση σχετικά με το μάθημα.
Οτιδήποτε χρειαστείτε στείλτε μου ένα mail ή κάντε ένα σχόλιο...
Καλή συνέχεια και κουράγιο!
Επιπλέον θέματα και ασκήσεις θα βρείτε και στο skydrive μέσω του προφίλ μου στο hotmail
http://cid-e5cfd3b6e055d168.profile.live.com/
για να γελάσουμε θα βρείτε μαργαριτάρια από διαγωνίσματα και διάφορα άλλα στο
www.oseti.blogspot.com
για να συζητήσουμε θα βρείτε κάποιες προσωπικές μου σκέψεις στο
www.oseti2.blogspot.com
αν έχουμε όρεξη για ΦΥΣΙΚΗ
www.byron-physics.blogspot.com
και τί έγινε αν με ρίξει μια μονάδα...?
Δημιούργησα αυτό το blog για μια καλλίτερη ενημέρωση σχετικά με το μάθημα.
Οτιδήποτε χρειαστείτε στείλτε μου ένα mail ή κάντε ένα σχόλιο...
Καλή συνέχεια και κουράγιο!
Επιπλέον...
http://cid-e5cfd3b6e055d168.profile.live.com/
για να γελάσουμε θα βρείτε μαργαριτάρια από διαγωνίσματα και διάφορα άλλα στο
www.oseti.blogspot.com
για να συζητήσουμε θα βρείτε κάποιες προσωπικές μου σκέψεις στο
www.oseti2.blogspot.com
αν έχουμε όρεξη για ΦΥΣΙΚΗ
www.byron-physics.blogspot.com
Οδηγίες για την επίλυση των ασκήσεων
- Διάβασε την εκφώνηση της άσκησης οπωσδήποτε 3 φορές.Την πρώτη φορά θα σκεφτείς, "τι λέει ο τύπος εδώ πέρα!". Την δεύτερη, με ψυχραιμία θα ξεχωρίσεις τα δεδομένα και τα ζητούμενα. Και την τρίτη φορά θα ξεκινήσεις να επιλύεις την άσκηση βήμα – βήμα.
- Τις περισσότερες φορές οι αλγόριθμοι αποτελούνται από υποερωτήματα, όπου το κάθε ένα στηρίζεται σε κάποια συγκεκριμένη μεθοδολογία ή τρικ, (πχ σειριακή αναζήτηση).
- Οι αλγόριθμοι που θα σχεδιάσεις πρέπει να είναι απλοί και να προτείνουν την καλύτερη δυνατή λύση για την επίλυση του προβλήματος. Συνήθως όταν γράφεις κάτι πολύπλοκο είναι και λάθος!
- Να εφαρμόζεις με προσοχή την σύνταξη των διαφόρων αλγοριθμικών δομών, κυρίως των επαναλήψεων και των εμφωλευμένων.
- Στα προγράμματα να ορίζεις όλες τις μεταβλητές που χρησιμοποιείς.
- Στις εντολές επανάληψης, στα αθροίσματα, στα γινόμενα και στην εύρεση μεγίστου, να προσέχεις όλες οι μεταβλητές να έχουν αρχικές τιμές.
- Να χρησιμοποιείς κατάλληλες συνθήκες για να θέτεις τους περιορισμούς στα όρια των πράξεων, (π.χ. διαιρέσεις με μηδέν, τετραγωνικές ρίζες).
- Να ελέγχεις τον αλγόριθμο για συντακτικά λάθη.
- Τέλος να ελέγχεις τον αλγόριθμο για την ορθότητα, βάζοντας τον εαυτό σου στη θέση του υπολογιστή και εκτελώντας σειρά – σειρά τις εντολές που σημείωσες.
- Μην αγχώνεσαι! Χαλάρωσε… Κάνε μια βόλτα μέχρι τις τουαλέτες και ρίξε λίγο νερό στο κεφάλι σου. Επέστρεψε, κάθισε και άφησε την απάντηση να φανερωθεί…
και τί έγινε αν με ρίξει μια μονάδα...?
Με ρωτάνε διαρκώς ...
"μα καλά και τί έγινε αν με ρίξει μια μονάδα στο τρίμηνο στο σχολείο?"
Έγινε!
Ας δούμε ένα πιθανό σενάριο.
Έστω ότι ο καθηγητής στο σχολείο σας κατεβάζει για τον Χ λόγο, 1 βαθμό στο μέσο όρο των δύο τετραμήνων... τότε...
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΑΕΠΠ χάνεις 40 μόρια στα 20000
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ χάνεις79 μόρια
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ χάνεις 61 μόρια
ενώ 1 βαθμός στα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων σημαίνει
93, 184 και 142 μόρια αντίστοιχα!
ΑΡΑ...
ΠΑΝΤΑ προσπαθώ
με οποιονδήποτε τρόπο,
να πάρω όσες περισσότερες μονάδες μπορώ
από ΠΑΝΤΟΥ!
ΥΠΟΜΟΝΗ και ΚΟΥΡΑΓΙΟ...
"μα καλά και τί έγινε αν με ρίξει μια μονάδα στο τρίμηνο στο σχολείο?"
Έγινε!
Ας δούμε ένα πιθανό σενάριο.
Έστω ότι ο καθηγητής στο σχολείο σας κατεβάζει για τον Χ λόγο, 1 βαθμό στο μέσο όρο των δύο τετραμήνων... τότε...
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΑΕΠΠ χάνεις 40 μόρια στα 20000
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ χάνεις79 μόρια
Αν αυτό το μάθημα είναι το ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ χάνεις 61 μόρια
ενώ 1 βαθμός στα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων σημαίνει
93, 184 και 142 μόρια αντίστοιχα!
ΑΡΑ...
ΠΑΝΤΑ προσπαθώ
με οποιονδήποτε τρόπο,
να πάρω όσες περισσότερες μονάδες μπορώ
από ΠΑΝΤΟΥ!
ΥΠΟΜΟΝΗ και ΚΟΥΡΑΓΙΟ...
ευχαριστώ όσους μου δείχνουν λαθάκι στις απαντήσεις και στις ασκήσεις που έχω αναρτήσει...
ΑπάντησηΔιαγραφή